Dom Draw
Leave a comment

DOM DRAW IS BORN

Si chiama DOm Draw la nuova rubrica di Understand Mag. Un piccolo spazio in cui darò sfogo alla mia creatività e racconterò tutto ciò che mi piace. Dalla musica allo streetwear, passando sicuramente per il food e concedendomi anche delle considerazioni sparse e non richieste.

Mi chiamo Domenico Principato e curerò questo piccolo spazio in maniera del tutto personale. Mi occupo di illustrazione grafica e talvolta dispenso anche consulenze creative in ambito fashion, mi piace mangiare e sto sempre al computer ma ho anche una relazione segreta con instagram. Sono affascinato da tutta la nostra cultura visuale e ho uno spirito infantile che difficilmente riuscirò a nascondere. Ecco qui un accenno di quello che ho fatto e faccio con le mie mani.

 

Dom Draw is a new space on Understand Mag. A small space where I will express my creativity and tell you all about what I like. From music to streetwear, surely passing through the food, and allowing also scattered and not required considerations. My name is Domenico Principato and I will cure this space with my personal style. I work in graphic illustration and sometimes dispense creative consultancy in the field of fashion, I like to eat and I’m always on the computer but I also have a secret relationship with instagram. I’m fascinated by all of our visual culture and I have a childlike spirit that I can hardly hide. Here’s a hint of what I’ve made and I do with my hands.

 

 

 

My personal tribute to JumpFromPaper Pink Collection and Arvida Byström.

 

 

Author: Domenico Principato

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *